Διαγωνισμός μάθημα γερμανικών με Tablets από το ινστιτούτο Goethe

Τα διαδραστικά μέσα είναι μέρος της καθημερινότητάς μας.  Ήδη στο δημοτικό σχολείο πολλοί μαθητές έχουν ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο χρησιμοποιούν όχι μόνο για να πραγματοποιούν κλήσεις. Φωτογραφίες, σύντομα μηνύματα (sms) και βίντεο παράγονται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα και αποστέλλονται στους φίλους, η ψηφιακή επικοινωνία λειτουργεί συχνά παράλληλα με τη φυσική.

Το μάθημα όμως επωφελείται σπάνια από αυτές τις δεξιότητες. Μέσα, όπως το κινητό και το tablet, παρέχουν δυνατότητες, που το παραδοσιακό μάθημα δε μπορεί να προσφέρει. Ιδιαίτερα χρήσιμα καθίστανται για την ανάπτυξη της ακουστικής δεξιότητας και της δεξιότητας της ομιλίας στις ξένες γλώσσες. Επίσης οι ασκήσεις για το σπίτι μπορούν να είναι προφορικές αντί γραπτές και να αποτελούν αφορμή για γνήσια ακουστική και προφορική εξάσκηση στο επόμενο μάθημα.  Για τους μαθητές το κίνητρο είναι κατά πολύ μεγαλύτερο, όταν οι ασκήσεις δεν γίνονται μόνο για να διορθωθούν από τον καθηγητή, αλλά και για να ακουστούν και να σχολιαστούν από τους συμμαθητές μέσα στην τάξη.

Για αυτό το λόγο το Goethe-Institut προκηρύσσει πανελλήνιο διαγωνισμό με θέμα  «Πώς θα ήταν, αν το σχολείο μας είχε tablets για το μάθημα;», στον οποίο 3 σχολεία θα κερδίσουν από ένα σετ με tablets για χρήση στο μάθημα. Το έπαθλο περιλαμβάνει μια βαλίτσα με ενσωματωμένο φορτιστή με 11 iPads, καλώδιο σύνδεσης με το διαδραστικό πίνακα καθώς και μια συσκευή Apple-TV, που συνδέει το διαδραστικό πίνακα με τις οθόνες των tablets των μαθητών.

Δικαίωμα συμμετοχής:

Δημόσια Δημοτικά Σχολεία και Γυμνάσια στην Ελλάδα, στα οποία διδάσκονται Γερμανικά και πληρούνται οι εξής τεχνικές προϋποθέσεις:
–    πρόσβαση στο διαδίκτυο στην τάξη των Γερμανικών
–    διαδραστικός πίνακας, που χρησιμοποιείται και στο μάθημα των Γερμανικών

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

ΠΗΓΗ: http://www.diorismos.gr/ekpaideush/21701/diagwnismos-mathhma-germanikwn-me-tablets-apo-to-institouto-goethe

www.diorismos.gr

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Skip to toolbar